امروز : یکشنبه 18 شهریور 1403 بروزرسانی:1403/06/01

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

12:35 PM 1403/04/07 تعداد بازدید: 47
دادرحمن بامري سرپرست شيلات سيستان و بلوچستان با صدور پيامي چهلمين روز شهادت شهداي خدمت را تسليت گفت.

به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات استان دادرحمن بامري در پي چهلمين روز درگذشت شهداي خدمت ياد و نام ايشان را گرامي داشت و گفت: در چهلمين روز از گذشت خبر تلخِ درگذشت شهادت گونه عالم مجاهد، رئيس جمهور مردمي، با كفايت و پرتلاش و همراهان گرامي ايشان در سوگ نشسته و با تاسي به روحيه خستگي ناپذير آيت الله رئيسي قهرمان و خادم ملت و يار وفادار رهبري مسير پرافتخار و خدمت ايشان را ادامه خواهيم داد تا انشاءا... كوچك‌ترين خللي در مديريت جهادي كشور ايجاد نشود.

بامري افزود: اين حادثه‌ي ناگوار در اثناي يك تلاش خدمت‌رساني اتفاق افتاد؛ در تمام دوران مسئوليت اين انسان بزرگوار و فداكار چه در دوران رياست جمهوري و چه پيش از آن، دائما به تلاش بي‌وقفه در خدمت به مردم، كشور و اسلام سپري شد، بي شك الگوي شهيد جمهوري كه براي خدمت بي‌منت به مردم سر از پا نمي‌شناخت تا هميشه بر جريده تاريخ اين مرز و بوم خواهد ماند.

اينجانب مجددا به نمايندگي از جامعه شريف صيادي و خانواده بزرگ شيلات استان سيستان و بلوچستان چهلمين روز شهادت اين خدمتگزاران مردمي و مخلص را به پيشگاه حضرت وليعصر (عج)،رهبر حكيم انقلاب اسلامي(مدظله العالي) و مردم بصير و هميشه در صحنه ايران اسلامي ،خصوصا دولت محترم و مردمي و  ساير خدمتگزاران ملت تسليت عرض مي‌كنم.

دادرحمن بامري
سرپرست اداره كل شيلات سيستان و بلوچستان( چابهار)

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)