امروز : دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/04

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

9:12 AM 1402/11/28 تعداد بازدید: 97
عطاءاله رئيسي مديركل شيلات سيستان و بلوچستان طي پيامي ولادت امام حسين (عليه السلام) و روز پاسدار ، ولادت حضرت ابوالفضل العباس(عليه السلام) و روز جانباز و ميلاد حضرت امام سجاد (عليه السلام) را تبريك گفت.

به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات سيستان و بلوچستان، متن پيام به شرح زير است:

ماه شعبان، ماه اعيادي باشكوه و آسماني است؛ ايامي  كه با ميلاد با سعادت حضرت امام حسين(عليه السلام) و ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(عليه السلام) و ميلاد حضرت امام سجاد (عليه السلام) آغاز مي شود شور و شعفي بي بديل در دل و جانمان مي پراكند.

سوم شعبان، زادروز ولادت سپهر آزادگي، كشتي نجات و مشعل فروزان هدايت، حضرت اباعبدالله الحسين(عليه السلام)است. اين روز خجسته و مبارك كه به پاس مجاهدات دلاورانه پاسداران ميهن اسلامي به عنوان «روز پاسدار» نام گذاري شده است، در حقيقت روز ميثاق دوباره پاسداران انقلاب اسلامي با امام و مولايشان است. بي ترديد عزت، اقتدار و امنيت اين مرز و بوم مرهون ايثارگري دلاوراني است كه بي وقفه هر دم آن با تقديم جان خويش حفظ كرده اند.

چهارم شعبان المعظم، سالروز ميلاد بزرگ جانباز دشت نينوا، حضرت ابوالفضل العباس(عليه السلام) است، به راستي كه جانبازان سرافراز ايران اسلامي با پيروي از اسوه وفاداري و ايثار، حضرت ابوالفضل العباس(عليه السلام)جانفشان عرصه هاي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس گرديده اند و در راه دين، ولايت و دفاع از كشور به مقام جانبازي و ايثارگري نائل آمدند و چه لقبي برازنده تر و نيكوتر از «شهيد زنده»براي اين انسان هاي وارسته و ثابت قدم مي توان يافت.

پنجمين روز از ماه شعبان المعظم با سالروز ولادت با سعادت امام چهارم شيعيان حضرت امام سجاد (عليه السلام) مصادف است. امام زين العابدين (عليه السلام) در عبادت خداوند متعال الگويي بزرگ براي بشريت است و كتاب صحيفه سجاديه ايشان مملو از دعاها و جملات زيبا در پرستش پروردگار يكتاست كه همگان بايد از آن بهره مند شويم.

اينجانب فرارسيدن اعياد خجسته ماه پر خير و بركت شعبان را به همه پاسداران و جانبازان گرانقدر و خانواده هاي هميشه سرافراز شهداء كشور عزيزمان ايران اسلامي بخصوص مردم شهيد پرور سيستان و بلوچستان تبريك و تهنيت عرض نموده و موفقيت همگان را در پيمودن راه شهداي والامقام در سايه  توجهات حضرت ولي عصر (عجل الله تعالي فرجه شريف) و با بهره گيري از رهنمودهاي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، حضرت امام خميني رحمة الله عليه و در پرتو منويات رهبر معظم انقلاب از درگاه خداوند متعال مسالت مي‌نمايم.

عطاءاله رئيسي
مديركل شيلات سيستان و بلوچستان

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)