امروز : دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/04

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

9:09 AM 1402/11/28 تعداد بازدید: 110
به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات سيستان و بلوچستان، مراسم يادواره شهيد حاج قاسم ميرحسيني با‌حضور پرشور مردم شيعه و‌ سني در چابهار برگزار شد.

  سرهنگ سرگلزايي جانشين سپاه چابهارگفت: شهيد‌حاج قاسم  ميرحسيني در هشت سال دفاع مقدس قائم مقام لشكر 41ثارالله بود، كه در نبرد با دشمن بعثي عراق نقشي اثرگذار و كليدي داشت.

وي گفت: اين شهيد خوشنام، در ركاب سردار حاج قاسم سليماني بود،  هركجا و در هر جبهه اي  حضور پيدا ميكردند منجر به فتح و پيروزي ميشد.

جانشين فرمانده سپاه چابهار افزود: سردار حاج قاسم ميرحسيني، در طول هشت سال دوران دفاع مقدس 5سال از عمر با بركت خود را در جبهه هاي جنگ سپري كرد، تا لحظه پيروزي رزمندگان اسلام،به پاي انقلاب و آرمانهاي انقلاب ماند و به شهادت رسيد.

سرگلزايي بيان‌كرد:شهيدميرحسيني در جبهه و جنگ و‌در عمليات‌مختلف صدمه هاي زيادي ديد،اما عليرغم مصدوميت ها، باز با روحيه بالا در ميدان حاضر شد و‌اداي دين كرد.

گفتنيست در پايان اين مراسم ضمن تقدير و تشكر و دلجويي از خانواده هاي شهداي چابهار از عطاءاله رئيسي مديركل شيلات سيستان و بلوچستان به عنوان مديركل بسيجي نمونه با اهداي تنديس تقدير و تشكر به عمل آمد.
.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)