امروز : دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/04

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

1:37 PM 1402/11/14 تعداد بازدید: 108
تبيين جايگاه استان در صيد فراساحل و بررسي مسائل و مشكلات شناورهاي صيادي آبهاي دور  استان

به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات سيستان و بلوچستان آقاي رحماني  رئيس دفتر وزارت امور خارجه در چابهار طي نشستي با آقاي رئيسي مديركل شيلات سيستان و بلوچستان ديدار و گفتگو كرد.

هدف از اين ديدار تبيين جايگاه استان در صيد فراساحل و بررسي مسائل و مشكلات شناورهاي صيادي استان كه در آبهاي بين المللي فعاليت صيد و صيادي دارند بود.

در اين جلسه به بحث و تبادل نظر در خصوص شناورهاي آبهاي دور استان كه در كشورهاي ديگر و دزدان دريايي گرفتار شده اند، بررسي مسايل و مشكلات آنها و ارائه راهكار جهت تأمين امنيت و آزادي آنها پرداخته شد.

گفتني است در اين جلسه عطاءاله رييسي مديركل شيلات استان ضمن بيان ظرفيتها و توانمنديهاي شيلاتي استان بويژه در بحث صيد و صيادي به تعداد شناورهاي استان كه در آبهاي دور و بين المللي مشغول به فعاليت هستند اشاره كرد و گفت: اين شناورها از طرف شيلات حمايت همه جانبه مي شوند و مسائل و مشكلات آنها را بويژه در بحث تأمين امنيت در آبهاي فراسرزميني بطور جد پيگيري خواهد كرد.

مديركل شيلات استان در ‌پايان جلسه از رئيس دفتر وزارت امور خارجه در چابهار درخواست كرد كه جهت رفع مسائل و مشكلات شناورهايي كه در بند كشورهاي حاشيه اقيانوس هند و دزدان دريايي گرفتارند و تأمين امنيت شناورهاي آنها از مبادي ديپلماتيك پيگيري و اقدامات لازم را براي قشر شريف و پرتلاش جامعه صيادي انجام دهند.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)