امروز : دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/04

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

1:35 PM 1402/11/14 تعداد بازدید: 140
عطاءاله رئيسي مديركل شيلات سيستان و بلوچستان طي پيامي فرارسيدن دهه مبارك فجر و پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي را تبريك گفت.

به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات سيستان و بلوچستان متن پيام به شرح ذيل است:

بسم الله الرحمن الرحيم
وَالْفَجْرِ... وَلَيَالٍ عَشْرٍ...

دهه فجر؛ تجلّي وحدت و ميثاق مردم با انقلاب اسلامي و ايام به ثمر رسيدن مجاهدت‌ها و جان‌فشاني‌هاي ملّت ايران سرافراز است كه با رهبري بنيان‌گذار كبير انقلاب اسلامي رقم خورد و برگ زريني در تاريخ دنيا گشود تا صداي عدالت‌خواهي، استقلال‌طلبي و آزادگي ايران اسلامي و مردم غيور اين ديار را در جهان طنين‌انداز كند.  

ايام‌الله دهه مبارك فجر، يادآور روزهاي سراسر نور، معنويت و عدالت خواهي مردم ستم كشيده و مظلوم ايران است كه با تمام توان و تحت رهبري حكيمانه امام خميني (ره) به پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران منتهي شد.  
انقلابي كه انفجار نور و معجزه قرن و تداعي كننده اجتماع مردم عزيز ايران حول جايگاه ولايت فقيه بود.  
اكنون كه در چهل و پنجمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي قرار داريم، اين شجره طيبه همچنان مقاوم و مستحكم باقي مانده و مردم مؤمن و انقلابي با وجود همه شرارت‌ها، دسيسه‌چيني‌ها، فتنه‌انگيزي دشمنان و اذناب داخلي‌شان، به پاي آرمان‌ها و ارزش‌هاي اسلامي ايستاده و خواهند ايستاد.  
اينجانب، در آغاز ايام ‌الله دهه فجر و بهاري ديگر از انقلاب اسلامي، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا و امام شهدا(ره)، چهل و پنجمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران را محضر مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و ملّت هميشه قهرمان ايران اسلامي به ويژه مردم شريف استان سيستان و بلوچستان و جامعه بزرگ شيلاتي كشور تبريك و تهنيت عرض نموده و از پيشگاه حضرت احديت، سعادتمندي و توفيقات روزافزون در خدمتگزاري به نظام مقدّس جمهوري اسلامي ايران را خواستارم.  

عطاءاله رئيسي
مديركل شيلات سيستان و بلوچستان

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)