امروز : دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/04

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

1:27 PM 1402/10/27 تعداد بازدید: 137
*بررسي آخرين اقدامات ساماندهي صدور مجوزهاي كلاس قايق و لنج در سطح استان/ تسهيل در روند امور جوامع شريف صيادي، سرمايه گذاران و كليه اقدامات و فعاليتهاي شيلاتي*

به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات سيستان و بلوچستان در بازديد دوره اي سردار كرمي استاندار سيستان و بلوچستان از اداره كل شيلات استان جلسه اي با حضور ايشان، عليرضا سعيد مديركل دفتر استاندار، جواد سپاهي فرماندار ويژه شهرستان چابهار، مديران و معاونين شيلات استان و مركز تحقيقات شيلاتي آبهاي دور چابهار با هدف تسهيل در روند كليه فعاليتهاي شيلاتي بويژه صدور گواهي پيش نياز فني شناورهاي صيادي استان برگزار شد.

  در اين جلسه كرمي استاندار سيستان و بلوچستان ضمن درخواست ارائه آخرين گزارش از اقدامات انجام شده در خصوص صدور و ساماندهي مجوزهاي صيادي از مسئولين مرتبط بر تسهيل در روند اين مهم تأكيد ويژه كرد.

وي همچنين به نقش شيلات در تأمين امنيت غذايي اشاره كرد و گفت: جهت نيل به اين امر مهم بايد از بهترين متخصصين حوزه كشاورزي استفاده كرد.

در پايان مقرر گرديد صدور مجوزها به گونه اي باشد كه بر طبق قوانين و استاندارد هاي سازمان بنادر و دريانوردي شيلات و ساير سازمان هاي ذيربط و با نهايت دقت و صحت انجام گيرد.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)