امروز : شنبه 8 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/04

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

11:56 AM 1401/02/27 تعداد بازدید: 267
محمد شهلي بر مديركل شيلات سيستان و بلوچستان با صدور پيامي فرارسيدن روز ملي ارتباطات و روابط عمومي را تبريك گفت.


به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات سيستان و بلوچستان متن پيام به شرح ذيل است:

  بسم الله الرحمن الرحيم

فرارسيدن بيست و هفتم ارديبهشت ماه؛ روز ملي ارتباطات و روابط عمومي را به تمامي دست‌اندركاران ساعي و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومي كه در جهت ايفاي رسالت خطير گردش شفاف و صحيح اطلاعات گام بر مي‌دارند، تبريك و تهنيت عرض مي نمايم.
بي‌شك، دنياي امروز، دنياي ارتباطات است و نقش اصحاب خبر و رسانه به عنوان مشعل داران توسعۀ آگاهي كه با به‌كارگيري هنر، مهارت، تدبير و دانش خود، فضايي سالم براي اطلاع رساني شفاف و ارتباطات اثربخش بين مردم و سازمان‌ها را فراهم مي‌كنند، انكارناپذير بوده و قابل تقدير است.
نامگذاري روزي به نام روز ارتباطات و روابط عمومي كه به مثابه آينه تمام نماي انتظارت و مطالبات مردم از سازمان‌ها و نهادها عمل مي كنند، بيانگر اهميت روز افزون شبكه‌هاي ارتباطي در دنياي پيچيده امروز است. بر اين اساس، اين روز فرصتي مغتنم براي بازبيني هوشمندانه و منصفانه راه‌هاي طي شده در جهت تعامل و تامين دانش اجتماعي و نيز ترسيم و تبيين افق ها و چشم اندازهاي روشن براي فرداي بهتر است.
اميداست در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري به نام «توليد؛ دانش بنيان و اشتغال آفرين» مزين شده است روابط عمومي‌ها به عنوان يكي از اركان مهم تأثيرگذار در امر اطلاع رساني و فرهنگ سازي، با همياري گسترده درون و برون سازماني بتوانند بيش از پيش در راستاي اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران ايفاي نقش كنند.
اينجانب ضمن گراميداشت اين روز و تقدير و تشكر از عموم تلاشگران عرصۀ ارتباطات، بويژه همكاران پرتلاش و ساعي خود در مجموعه روابط عمومي شيلات استان از خداوند بلند مرتبه، براي تمامي بزرگواران، توفيق خدمت رساني در سايه توجهات حضرت وليعصر (عج) و منويات مقام معظم رهبري مدظله العالي مسئلت مي نمايم.
محمد شهلي بر
مديركل شيلات سيستان و بلوچستان

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)