امروز : جمعه 7 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/04

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

1:46 PM 1401/02/21 تعداد بازدید: 237
محمد شهلي بر مديركل شيلات سيستان و بلوچستان با انتشار پيامي فرارسيدن شب هاي پر بركت قدر و نيز سالروز مصيبت شهادت حضرت علي عليه‌السلام را تسليت و تعزيت گفت.


به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات سيستان و بلوچستان متن پيام بدين شرح است :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم
إِنَّا أَنْزَلْنَاهُ فِي لَيْلَهِ الْقَدْرِ. وَمَا أَدْرَاكَ مَا لَيْلَهُ الْقَدْرِ. لَيْلَهُ الْقَدْرِ خَيْرٌ مِنْ أَلْفِ شَهْرٍ. تَنَزَّلُ الْمَلَائِكَهُ وَالرُّوحُ فِيهَا بِإِذْنِ رَبِّهِمْ مِنْ كُلِّ أَمْرٍ
سَلَامٌ هِيَ حَتَّى مَطْلَعِ الْفَجْرِ

ليالي قدر علاوه بر آيين و فضايلي خاص، همواره يادآور مظلوميتي بزرگ براي والاترين جايگاه اسلام ناب محمدي(ص) در دل تاريخ است و در اين شب‌ها و روزهاي مملو از روح الهي همگان به ياد مي‌آورند كه چگونه معاندان و منافقان در قبال ولايت و امامت جفاكاري پيشه كردند .

اينك كه در شب‌هاي پر بركت قدر، بار ديگر توفيق عبادت و بندگي و بهره‌گيري از معنويات خوان گسترده الهي نصيب همه بندگان شده، با ياد بزرگ‌مرد تاريخ، علي (ع) زير باران رحمت «ليله القدر » مي‌ايستيم تا جان‌هايمان تطهير شود و شايد به مضمون قدر كه مي‌گويند از هزار ماه برتر است دست‌يابيم گرچه ما را بر عظمت و شناسايي آن راهي نيست. ان شاء الله فيوضات اين ايام توشه راهي باشد براي عموم مسلمين

اينجانب ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات شما بزرگواران، توفيق درك فيوضات بيكران شب‌هاي قدر را از خداوند تبارك و تعالي مسئلت دارم و پيشاپيش سالروز مصيبت شهادت امام اول شيعيان و پيشواي عدالت‌خواهان جهان حضرت علي عليه‌السلام را به محضر امام عصر عجل‌الله تعالي فرجه الشريف و همه شيفتگان آن حضرت تسليت عرض نموده و از خداوند متعال توفيق رهروي هرچه بيشتر از منويات آن امام همام را طلب مي‌نمايم.
محمد شهلي بر
مديركل شيلات سيستان و بلوچستان
.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)