امروز : پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/04

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

8:00 AM 1400/09/07 تعداد بازدید: 177
محمد شهلي بر مديركل شيلات سيستان و بلوچستان در پيامي فرارسيدن روز نيروي دريايي ارتش را به دريادلان و دلاورمردان اين نيرو تبريك گفت.

به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات استان سيستان و بلوچستان متن پيام تبريك محمد شهلي بر به شرح ذيل است: 

«هفتم آذرماه، روز دريادلاني است از جنس غيرت و افتخار، روزي است براي تكريم رشادت‌ها و جانفشاني‌هاي دريادلان ارتش جمهوري اسلامي ايران كه در ابتداي جنگ تحميلي و در عمليات مرواريد به عنوان مؤثرترين عمليات دريايي دفاع مقدس، عزت‌آفرين و جاودانه شدند. در اين روز يادها و خاطره‌ها از خالقان آن صحنه‌هاي زيباي عاشقي و جانبازي در عرصه دفاع از ميهن عزيز ايران اسلامي قدرداني مي‌كنند و اين نشان از راز جاودانگي آن حماسه‌آفريني‌هاي بزرگ است كه هيچگاه از اذهان اين ملّت شريف پاك نخواهد شد.

نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران پس از دفاع مقدس، با سرعت كم‌نظيري، فرايند روزآمد دست‌يابي به قابليت‌ها و آمادگي‌هاي همه‌جانبه براي مواجهه موفق با مقتضيات و الزامات فراروي را سپري و در تعامل همه‌جانبه،‌ مؤثر و مستمر توام با اخلاص و برادري با نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، پيدايش قدرت نوظهور در عرصه امنيت‌افزايي براي آب‌هاي سرزميني و فراسرزميني را به "واقعيت" تبديل كرده است.
اينجانب با تبريك روز نيروي دريايي بر دلاورمردان اين نيرو كه همچنان استوار برعرشه كشتي افتخار و صلابت خود ايستاده‌اند، اعلام داشته واميدواريم در ظل عنايات ويژه حضرت حق جل جلاله و توجهات حضرت بقيه الله الاعظم و تحت زعامت فرماندهي معظم كل قوا حضرت امام خامنه‌اي مدظله‌العالي سربلند، سرافراز وپيروز باشند.» 
محمد شهلي بر مديركل شيلات استان سيستان و بلوچستان

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)