امروز : جمعه 7 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/04

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

2:37 PM 1400/08/13 تعداد بازدید: 111
اداره كل شيلات استان سيستان و بلوچستان به مناسبت فرارسيدن يوم الله سيزدهم آبان، روز ملي مبارزه با استكبار جهاني، بيانه‌اي به شرح ذيل صادر نمود.

"سيزدهم آبان يادآور رخدادهاي فراموش نشدني درتاريخ انقلاب شكوهمند اسلامي است. اين روز كه در تقويم رسمي كشور به عنوان "روز ملي مبارزه با استكبار جهاني" نامگذاري شده است؛ فرصت ارزشمندي براي تبيين چرايي اين اقدام، بازخواني حوادث و رخدادهاي مهم و تعيين كننده‌اي به شمار مي‌رود كه عرصه‌هايي از مصاف ملت ايران با آمريكاي سلطه گر و جنايتكار را طي چهار دهه اخير عرضه مي‌كند.
حماسه سيزدهم آبان ثابت كرد كه همه قدرت‌هاي به اصطلاح عظيم شيطاني و طاغوتي از درون پوچ و پوشالي است، در اين روز مردم عدالتخواه ما خويشتن را باور كردند و به چشم خود ديدند آن قدرتي كه در ذهن عده‌اي كج‌انديش و كوته ‌فكر، همچون كوهي استوار است، «كاهي» بيش نيست، در سيزدهم آبان وحدت كلمه معنا شد، تكيه بر محبوب بندگان و خداي خميني آفرين، تفسير شد و قدرت رهبري ديني بار ديگر تجربه شد.
استكبار ستيزي كه برخواسته از روح عدالت خواهي ملت عزيزمان است روز به روز در دل وجان اقشار مختلف علي الخصوص كارگران، كارفرمايان و تعاونگران انقلابي وبصير، تنومند تر ونيرومند تر مي گردد.
فراگير شدن شعار "مرگ بر آمريكا" در سطوح ملي، منطقه‌اي و جهاني كه از مظاهر اصلي "قدرت ملي" و "عمق استراتژيك جمهوري اسلامي" به شمار مي‌رود، محصول عملكرد انقلابي و غيرمحافظه كارانه‌ ملت ايران در مبارزه با نظام سلطه و استكبار يعني آمريكاي شرور و جنگ افروز مي باشد و اين نماد حماسي، همواره سياست‌هاي ظالمانه دولت مستكبر، غيرقابل اعتماد و عهد شكن ايالات متحده در قبال جامعه‌ بشري از جمله ايران اسلامي را به گونه‌اي الهام بخش و عبرت آموز يادآوري مي‌كند.
امروز تربيت يافتگان مكتب اباعبدالله الحسين عليه السلام در سراسر عالم شعارهاي مرگ بر آمريكا را نمادي برعدم ظلم پذيري وعدم سازش با مستكبران و زورگويان جهان تلقي كرده و بر مبازره همه جانبه با استكبار جهاني تا محو كامل آنان اصرار مي ورزند.
اداره كل شيلات استان سيستان و بلوچستان از تمامي طبقات و اقشار مردم موحد، انقلابي و هميشه در صحنه استان به ويژه جامعه بزرگ صيادي  و همكاران عزيز دعوت به عمل مي آورد با شركت در مراسم  محوري يوم ا... سيزده آبان، يك بار ديگر با مشت هاي گره كرده، فرياد انزجار خود را از همه ي مستكبرين و مدعيان دروغين مدافع حقوق بشر و آزادي، بخصوص امريكا و اسرائيل جنايتكار اعلام كنند و بانگ استكبار ستيزي خود را در ذيل پرچم هميشه برافراشته ايران اسلامي به گوش جهانيان برسانند.

                                                روابط عمومي اداره كل شيلات سيستان وبلوچستان

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)