امروز : شنبه 8 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/04

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

8:09 AM 1400/05/19 تعداد بازدید: 166
حجت الاسلام و المسلمين سيد علي سجادي مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در شيلات استان در پيامي فرارسيدن ماه محرم را به مردم عزيز استان و بويژه پرسنل اين اداره كل تسليت گفتند.

به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات استان سيستان و بلوچستان، مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در شيلات استان فرارسيدن ماه محرم را به مردم عزيز استان و بويژه پرسنل اين اداره كل در پيامي به شرح ذيل تسليت گفتند.

در اين پيام چنين آمده است:

السلام عليك يا ثارالله
باز محرم رسيد ماه عزاي حسين                        سينه ما مي شود كرب و بلاي حسين
كاش خدا قسمتم رزق حلالي كند                                  تا كه توانم كنم خرج  عزاي حسين
حسين (ع)، عاشورا را آفريد و عاشورا حسينيان را، و اينك نوايي آشنا به گوش مي رسد:

باز اين چه شورش است كه در خلق عالم است...

محرم، ماه ايثار و از جان گذشتگي است. ماه عشق و شور و فرياد است. ماه آميختن با خون و آميختن عشق است. محرم ماه قيام و پيام است كه دل هاي شيداي نيكان و مشتاقان را به سوي مراد و محبوبشان معطوف مي سازد، ايام حماسه و عاطفه با فرارسيدن اين ماه آغاز مي گردد تا شيفتگان معرفت و عاشقان ايثار را با كاروان كربلا همراه و هم نوا سازد، تا شور و شعور عاشورايي، ديگر بار احياء گردد و ارادت علاقه مندان به سرور و سالار صاحبدلان فزوني يابد و روح انسان ها از زندان نفس رهانيده شود.

محرم مي آيد تا آواي فداكاري و مقاومت در برابر بيداد را در جهان هستي طنين افكند و طلسم استكبار و استبداد را در هم شكند و به افسون نااميدي در برابر زورگويان و قدرت طلبان به ظاهر غالب، خاتمه دهد. وسوسه خناسان و خدعه اغواگران را خنثي نمايد و شعار "هيهات منا الذله" را عملي سازد و پرچم پرافتخار نهضت حسيني را در فرازين نطقه جهان به اهتزاز در مي آورد.

آبروي حسين به كهكشان مي ارزد، يك موي حسين بر دو جهان مي ارزد،
گفتم كه بگو بهشت را قيمت چيست، گفتا كه حسين بيش از آن مي ارزد
حلول ماه محرم، ماه عزاي حسيني، ماه پيروزي خون بر شمشير، ماه پژمرده شدن گلستان فاطمه (س)، ماه شهادت امام حسين (ع) و ياران باوفايش را به همه مسلمانان جهان به ويژه به ساحت منجي عالم بشريت امام زمان (عج)، تمامي همكاران و پرسنل زحمت كش اداره كل شيلات استان تسليت مي گويم.

سيد علي سجادي
  مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در اداره كل شيلات استان سيستان و بلوچستان

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)