امروز : جمعه 7 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/04

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

8:16 AM 1400/04/21 تعداد بازدید: 174
رئيس اداره روابط عمومي، هماهنگي و امور شهرستانهاي اداره كل شيلات استان در پيامي حلول ماه مبارك ذي الحجه و سالروز ازدواج حضرت علي و حضرت فاطمه (ع) را به تمام دوستداران حضرت تبريك گفت.

به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات استان سيستان و بلوچستان، امير فتوتي رئيس اداره روابط عمومي، هماهنگي و امور شهرستانهاي اداره كل شيلات استان در پيامي فرا رسيدن اول ذي الحجه و سالروز ازدواج حضرت علي و حضرت فاطمه (ع)  را به تمام دوستداران حضرت تبريك گفت.

در متن پيام آمده است: بهشت امروز آرزو مي كند كاش به جاي مدينه باشد، تا قدم گاه استوارترين گام هاي عشق قرار گيرد.امروز زهرا مهمان دل علي است. دل علي، امروز عرشي تر از هميشه است. امروز علي عاشق تر از هميشه است و فاطمه نيز از او عاشق تر.
نخستين روز از آخرين ماه سال قمري، سالروز پيوندي آسماني است كه ديگر هيچ گاه مانند آن در تاريخ تكرار نشد. علي عليه السلام ، پيشواي پارسايان با فاطمه عليهاالسلام ، برترين بانوي جهان پيمان عشق بست و خدا، والاترين فرستاده خويش را بر اين پيمان گواه گرفت. بركت اين ازدواج، عمري به گستردگي آفتاب دارد؛ هم چنان كه ياد و نام آن در تاريخ براي هميشه مانا گرديد. اول ذيحجه، روزي مبارك براي همه نوگاماني است كه دل به زندگي فاطمي عليهاالسلام داده اند تا شادي خود را با خاطره هميشه روشن آن روز مبارك، پيوند زنند. اشراف عرب دختران خود را به كساني مي دادند كه در قبيله و قدرت و زر و زور مثل آنها باشند. روي اين عادت ديرينه، اشراف و بزرگاني اصرار داشتند كه با دختر گرامي پيامبر، فاطمه عليهاالسلام ازدواج كنند؛ غافل از آنكه اين دختر با همه دختران ديگر فرق داشته و به موجب آيه مباهله مقام بلندي دارد. فاطمه عليهاالسلام به تصريح آيه تطهير معصوم بود و شوهري جز معصوم نمي توانست داشته باشد؛ از اين رو، پيامبر از طرف خدا مأمور بود كه در پاسخ خواستگاران بگويد ازدواج فاطمه بايد به فرمان خدا صورت گيرد.
اينجانب فرا رسيدن ماه ذي الحجه و سالروز پيوند آسماني حضرت علي و حضرت فاطمه (ع)  را  تبريك و تهنيت عرض نموده و توفيق كسب فيض و بهره مندي بيش از پيش از درياي فضائل و كرامات اين انوار الهي را براي همگان مسألت دارم.

امير فتوتي
رئيس اداره روابط عمومي، هماهنگي و امور شهرستانهاي 
اداره كل شيلات استان سيستان و بلوچستان

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)