امروز : پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/04

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

8:20 AM 1401/06/05 تعداد بازدید: 339
محمد شهلي بر مديركل شيلات سيستان و بلوچستان، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر، طي صدور پيامي فرارسيدن هفته دولت و روز كارمند را تبريك گفت.



به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات سيستان و بلوچستان متن پيام بدين شرح است:

باسمه تعالي

هفته دولت ياد آور فداكاري هاي فرزندان پاك نهاد و گرانقدر انقلاب اسلامي و احيا كننده روزهاي پرشور خدمتگزاري، شهيدان والا مقام رجايي و باهنر است.

دولتمرداني كه با ايمان، عقلانيت، ساده زيستي و خدمت صادقانه، خالصانه و خاضعانه همواره در طول تاريخ، الگوهاي راستين و اسوه خدمتگزاري بي منت به مردم فهيم و ايثارگر ميهن اسلامي شدند.

اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي والامقام دولت و شهيدان رجايي و باهنر، هفته دولت را با عنايت به شعار امسال به نام «دولت مردم» به همه دولتمردان و كارمندان خدوم و متعهد بويژه جامعه بزرگ شيلاتي كشور تبريك و تهنيت عرض نموده و موفقيت همگان را در تحقق آرمان هاي بلند حضرت امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري (مدظله العالي) از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.

اميد كه بتوانيم در سايه هدايت‌هاي داهيانه مقام عظماي ولايت، با برنامه‌ريزي هوشمندانه و اهتمام جدي در سال "توليد؛ دانش بنيان، اشتغال آفرين"، در جهت تحقق اهداف بلند سازماني گام برداشته و فصلي ماندگار از جلوه‌هاي خدمت را به ثبت رسانيم.
محمد شهلي بر 
مديركل شيلات سيستان و بلوچستان

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)