امروز : پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/04

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

2:03 PM 1401/03/07 تعداد بازدید: 311
محمد شهلي بر مدير كل شيلات سيستان  و بلوچستان طي پيامي سالروز شهادت مظلومانه صادق آل محمد عليه السلام و مؤسس مذهب تشيع را تسليت گفت.

به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات سيستان و بلوچستان متن پيام به شرح ذيل است :

بيست و پنجم شوال سالروز شهادت ششمين اختر تابناك آسمان امامت و ولايت، امام صادق عليه السلام است، امامي كه در ترويج آيين اسلام، جان و مال و تمام زندگي خويش را صرف اين راه مقدس نمود.

ششمين شمع روشنگر و وصي پيغمبر(ص) كه دوران ۳۴ ساله امامتش، فرصتي طلايي بود تا تشنه كامان معارف ناب الهي از سرچشمه زلال وحي سيراب شوند او كه به حق برجسته ترين وارث گنجينه علوم نبوي بود و با منطق استوار و علم سرشارش نور اميد را در دل‌هاي خسته شيعيان روشن نمود.

حضرت امام جعفر صادق(ع) در يكي از حساس ترين مقاطع تاريخ گهربار اسلام، براي تبين جايگاه امامت، سال ها تبعيد و اسارت را به جان خريدند و با بيان بليغ و كلام فصيح خويش راه را بر توطئه دشمنان دين بسته و با تربيت شاگرداني شايسته، بقاء و استمرار دين مبين اسلام را تضمين كردند.

اينجانب شهادت جانگداز و جانسوز صادق آل نبي را به محضر مقدس منجي عالم بشريت حضرت ولي عصر (عج) ، كريمهء اهل بيت حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها تسليت و تعزيت عرض نموده و براي همگان توفيق درك و پيروي آگاهانه و عارفانه از مكتب و مرام قدسي آن امام همام را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
محمد شهلي بر
مديركل شيلات سيستان و بلوچستان
.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)