امروز : جمعه 31 فروردین 1403 بروزرسانی:1403/01/27

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

12:14 PM 1401/02/27 تعداد بازدید: 288
نماينده مردم حوزه انتخابيه چابهار به اتفاق رئيس و اعضاي كميسيون كشاورزي، آب، منابع طبيعي و محيط زيست مجلس شوراي اسلامي و رئيس سازمان شيلات كشور از اسكله صيادي بندر بريس بازديد كردند.

                                                                                                                                           
به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات سيستان و بلوچستان، معين الدين سعيدي عضو كميسيون كشاورزي مجلس با توجه بنام گذاري سال و تاكيد موكد مقام معظم رهبري مدظله العالي  به اشتغال اقدام عملي در راستاي تحقق اين امر را براي همه دستگاها واجب و لازم الاجرا عنوان نمود.
سعيدي با توجه به اهميت صيد و صيادي و اشتغال بخش عظيمي از ساحل نشينان به شغل صيادي خواستار تسهيل و تسريع در روند صدور جواز شناورهاي مصوب صيادي از جمله لنج و قايق  شد.
وي توجه به زيرساخت هاي صيادي را از اولويت هاي مهم ايجاد انگيزه سرمايه گذاران اين بخش عنوان نمود و در اين خصوص توسعه اسكله هاي موجود و لايروبي اسكله بريس و شهرستان هاي ساحلي را از اولويت هاي مهم برشمرد.
وي توسعه آبزي پروري و بهره گيري از روش هاي نوين پرورش آبزيان و استفاده از تجارب موفق جهاني در اين خطه از كشورمان تاكيد موكد كرد و خواستار توسعه بسترهاي لازم در اين راستا شد.
از مصوبات اين بازديد مي توان به تسريع در روند صدور مجوز هاي مصوب صيادي به قيد فوريت، تامين زيرساخت هاي صيادي از قبيل سوخت شناورها صيادي، توسعه و لايروبي اسكله هاي موجود فراخور ظرفيت و نياز، احداث دستك رسوبگير، لايروبي اسكله بريس و توسعه جايگاه تخليه صيد اشاره كرد.

منبع:ايرنا

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)