امروز : جمعه 31 فروردین 1403 بروزرسانی:1403/01/27

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

8:49 AM 1401/02/22 تعداد بازدید: 358
طي حكمي از سوي مديركل شيلات سيستان و بلوچستان و در مراسمي با حضور فرماندار شهرستان زرآباد، معاون صيد و بنادر ماهيگيري شيلات سيستان و بلوچستان و جمعي ديگر از مسئولين شهرستان هاي چابهار، كنارك و زرآباد در محل سالن جلسات فرمانداري شهرستان زرآباد، ناصر ميصاري به عنوان سرپرست اداره شيلات اين شهرستان معارفه گرديد.


به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات سيستان و بلوچستان در متن حكم انتصاب ناصر ميصاري آمده است:

جناب آقاي ناصر ميصاري
با سلام
نظر به تجارب، سوابق و تعهد جنابعالي به موجب اين حكم بعنوان سرپرست اداره شيلات شهرستان زرآباد منصوب مي شويد. اميد است با استعانت از خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوري، قانون مداري، پيگيري مستمر امورات جامعه شريف صيادي و با بهره گيري از توان همكاران مجموعه و تمامي امكانات و ظرفيتهاي موجود در انجام وظايف محوله بيش از پيش موفق و مويد باشيد.

گفتني است ناصر ميصاري پيش از اين به عنوان معاون اداره شيلات شهرستان چابهار مشغول به فعاليت بوده است و همچنين مديريت بنادر صيادي تيس و پزم را نيز در كارنامه خود دارد.
شايان ذكر است، شهرستان زرآباد در منتهي اليه جنوب غربي استان سيستان و بلوچستان با وسعت ۳ هزار و ۸۰۰ كيلومترمربع و دارابودن ۷۵ كيلومتر مرز آبي با درياي عمان در محور ترانزيتي بندر جاسك هرمزگان و بندر چابهار سيستان بلوچستان قرار داشته و از پتانسيل ها و ظرفيت هاي شيلاتي بسيار بالايي برخوردار بوده و نقش مهمي در توليد، صادرات و اشتغال دارد.
.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)