امروز : شنبه 1 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/01/27

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

12:56 AM 1400/10/30 تعداد بازدید: 118
روابط عمومي اداره كل شيلات سيستان و بلوچستان، ضمن گراميداشت روز ملي هواي پاك توجه به محيط زيست و هواي پاك را وظيفه اي ملي دانست و پيامي به شرح زير صادر كرد: 

حق برخورداري از محيط زيست سالم و هواي پاك از اركان مهم حقوق جامعه براساس اصل پنجاهم قانون اساسي و منشور حقوق شهروندي است و بر همين اساس حفظ محيط زيست و تأمين زندگي سالم در راستاي نيل به اهداف توسعه پايدار، وظيفه اي همگاني و عمومي است كه هم بر عهده ي مسئولان است و هم مردم. توجه به اينكه زندگي هاي شهري و صنعتي تك تك ما به محيط زيست چه آسيبي مي زند مي تواند در يافتن راه هاي حفظ محيط زيست نقش بسزايي داشته باشد. مطمئنا در صورتي كه تك تك ما نسبت به اين مهم، احساس مسئوليت كنيم مي توانيم، بستر لازم براي زندگي سالم‌ نسل هاي آينده را نيز فراهم كنيم.

شعار امسال روز ملي هواي پاك «هواي پاك، حقوق عامه، اراده ملي» است تا همه با هم عزمي ملي براي حفظ محيط زيست و برقراري هواي پاك و عاري از آلودگي را براي شهرها و روستاهايمان به ارمغان بياوريم و ضروريست كه از هم اكنون براي حفظ محيط زيست مان گام هاي جدي برداريم و نسبت به هرگونه آلودگي در محيط زيست مان حساس باشيم. اميد است دست در دست هم براي حفظ محيط زيست مان و تأمين زندگي سالم در ميهن و استان عزيزمان تلاش كنيم.

روابط عمومي اداره كل شيلات سيستان و بلوچستان



فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)