امروز : جمعه 10 فروردین 1403 بروزرسانی:1402/12/27

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

12:59 AM 1400/10/26 تعداد بازدید: 204

حجت الاسلام و المسلمين سيد علي سجادي، مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در شيلات سيستان و بلوچستان طي پيامي سالروز وفات حضرت ام البنين(سلام الله عليها) مادر حضرت عباس عليه السلام را به تمامي امت مسلمان به ويژه مادران و همسران شهدا تسليت گفت.


به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات استان سيستان و بلوچستان متن پيام به شرح ذيل است:

بسم الله الرحمن الرحيم

سيزدهم جمادي الثاني، يادآور روزي غم انگيز است؛ روزي كه در آن مادري فداكار و بانويي باعظمت از تبار دلاوران، به سوي معبود پر كشيد. حضرت ام البنين (سلام الله عليها) آن بانوي بزرگواري كه عزيزتر از جان را در راه حمايت از ولايت نثار نمود و با بردباري در شهادت همسر و پسران خود، مفتخر به صبر جميل شد و در اداي دين به اسلام در زمره ي فداكارترين همسران قرار گرفت. مادران و همسران شهداي معزز نيز با تأسي از بانوان عظيم الشأني چون ايشان با شكيبايي، ايمان و استقامت خود جلوه‌هاي ايثار و شهادت را به بهترين وجه جاودانه نمودند. آنان كه مقام صبرشان در نزد پروردگار كريم محفوظ  و مأجور و زبان از وصف منزلت و فداكاري شان قاصر است. 

  وچه زيبا سالروز وفات اين بانوي بزرگ را روز تكريم مادران و همسران شهدا نامگذاري كرده اند و اين فرصتي است براي تكريم آن همسران و مادراني كه به نداي پير و مراد خود حضرت امام خميني (ره) لبيك گفتند و در دوران انقلاب و دفاع مقدس همسران رشيد و فرزندان برومند خود را براي فداكاري و جان نثاري در عرصه ها و صحنه هاي مختلف آماده و تشويق نموده و بعد از شهادت عزيزانشان نيز با شجاعت ، صبر و استقامت و پيروي از ولايت فقيه همواره منادي ، مروج و علمدار خط سرخ شهيدان و اهداف و آرمان هاي والاي آنان بوده اند.

اينجانب سالروز وفات حضرت ام البنين(س) بانوي بزرگوار اسلام و الگوي همه زنان مسلمان ايران و خانواده هاي عزيز شهداء و روز تكريم صبوري مادران و همسران شهدا كه الگوي برتر ايمان،صبر و استقامت هستند را به تمامي امت مسلمان به ويژه مادران و همسران شهدا تسليت عرض نموده و اميدوارم تمامي مادران و همسران شهداء همواره در سايه توجهات حضرت وليعصر (عج) پيروز و سربلند باشند چرا كه وجود اين بزرگواران موجب افتخار براي كشور است و الگوهاي برتر ايمان و صبر  مي باشند .

سيد علي سجادي

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در اداره كل شيلات استان سيستان و بلوچستان

 




فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)