امروز : سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/01

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

12:26 AM 1400/10/12 تعداد بازدید: 261
  محمد شهلي بر مديركل شيلات استان سيستان و بلوچستان به مناسبت سالروز حماسه ۹ دي، روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت پيامي صادر كرد.


  به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات استان سيستان و بلوچستان متن پيام محمد شهلي  بر  بدين شرح است:

  بسم الله الرحمن الرحيم
خالق حماسه ماندگار 9 دي، ملت ايران است كه با الهام از هدايت الهي، موفق شد با حضوري به هنگام در صحنه با بصيرت انقلابي، بزرگترين، پيچيده ترين و شكننده ترين فتنه تاريخ عليه نظام ديني و ولايي را در هم شكند. نهم دي يكي از زيباترين روزهاي تاريخ حيات بشر است؛ حماسه اي كه ملت بزرگ ايران اسلامي به صورت خود جوش خلق كردند و هرگز از حافظه تاريخ پاك نخواهد شد.
حماسه 9 دي را بايد روز شكوه ميثاق مردم با ولايت و تجديد پيوند امت با امام خود و روز يأس و نااميدي دشمنان در به ثمر رساندن توطئه عليه سنگر ولايت دانست.
حضور ملت ايران در روز نهم دي سال 88، اقتدار و استحكام نظام و گفتمان انقلاب اسلامي را نزد دوستان و دشمنان افزايش داد و به جهانيان ثابت كرد مردم و نظام اسلامي در پرتو ولايت فقيه يك حقيقت واحد هستند و از چنان ظرفيت و اقتداري برخوردارند كه به راحتي هر توطئه اي را خنثي مي‌سازند.
نقش داهيانه، روشنگري ها و هدايت‌هاي رهبر معظم انقلاب اسلامي (مدظله العالي) در خنثي سازي فتنه عميق و پيچيده سال88 و خلق حماسه بزرگ 9 دي بركسي پوشيده نيست و بدون شك رهبري ايشان زمينه ساز اصلي براي حضور ميليوني در راهپيمائي بزرگ آن روز و تداوم روحيه انقلابي و فتنه ستيزي در جامعه بوده است.
اينجانب، ضمن گراميداشت سالروز نهم دي ماه، "روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت" همچون ساير آحاد ملت شريف و بزرگ ايران اسلامي و با تأكيد بر پيروي از آرمان هاي مقدس بنيانگذار انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) و تجديد پيمان با رهبر فرزانه انقلاب حضرت آيت الله العظمي امام خامنه‌اي (مدظله العالي) متعهد خواهيم بود تا با بصيرت در راستاي اهداف انقلاب اسلامي گام و حركت نمائيم.

محمد شهلي بر         
مديركل شيلات استان سيستان و بلوچستان

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)