امروز : جمعه 10 فروردین 1403 بروزرسانی:1402/12/27

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

12:03 AM 1400/09/25 تعداد بازدید: 253

به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات استان سيستان و بلوچستان حجت الاسلام و المسلمين سيد علي سجادي مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در شيلات استان با صدور پيامي رسيدن ايام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و فرا رسيدن ايام سوگواري دهه فاطميه را تسليت گفت .



متن پيام تسليت به شرح ذيل است:

بسم الله الرحمن الرحيم 

فاطمه، شگفت انگيزترين انسان و شگرف ترين بشري بود كه به عنوان دختري، همراز، همراه، همسنگ، پشتيبان، دلسوز و مشاور پدر، و در مقام همسري، يار، مددكار، مدافع و گرمابخش زندگي، محبوب ترين يار و نزديكترين دوست همسر است.

فاطميه روزهاي حزن اهل بيت در مصيبت مادر رسالت و همسر ولايت حضرت زهراي مرضيه (س) است. روزهاي غمباري كه شيعيان جهان به ياد برترين بانوي زنان عالم به سوگ مي نشينند، در مظلوميت او ندبه مي كنند و از پايداري او درس استقامت و مبارزه با ظلم فرا مي گيرند.

فاطمه زهرا (س) معيار فضايل، اخلاق و تفكر است و جايگاه زنان جهان را شكوه و منزلت بخشيد. مهربان مادري براي مؤمنان بود كه حضور يك بانوي مسلمان در عرصه هاي مختلف زندگي فردي و اجتماعي را در كنار پارسايي، پاكدامني و دور انديشي براي هميشه در تاريخ جهان ثبت كرد.

اينجانب فرارسيدن ايام غمبار فاطميه و سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، اسوه بانوان عالم را به محضر مبارك حضرت وليعصر(عج)، مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، تسليت عرض نموده، اميد است در سايه الطاف حضرت وليعصر (عج)، و با پيروي از سيره ائمه اطهار عليهم السلام بتوانيم در جهت اعتلاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران گام برداريم.

سيد علي سجادي

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در اداره كل شيلات استان سيستان و بلوچستان

 

 

 

 

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)