امروز : جمعه 7 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/04

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

12:15 PM 1400/09/11 تعداد بازدید: 178

  به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات استان سيستان و بلوچستان و پيرو هماهنگي هاي به عمل آمده با سازمان شيلات ايران، از اسكله هاي صيادي و موج شكن هاي مردمي استان به منظور بررسي ظرفيت‌هاي سرمايه گذاري بنادر صيادي و نيز بررسي جانمايي و استقرار اراضي ساحلي پشتيبان مزارع پرورش ماهي در قفس در دريا با حضور همكاران محترم سازمان شيلات ايران آقايان مهندس خدايي و مهندس آهور و كارشناس شركت مهندسين مشاور دريانگار پارس با همراهي همكاران شيلات استان بازديد به عمل آمد.

اين بازديد با توجه به اهميت و ضرورت موضوع پرورش ماهي در قفس و در راستاي بررسي و ارزيابي اراضي ساحلي پشتيبان مزارع پرورش ماهي در قفس در دريا در مناطق ساحلي استان و برنامه ريزي هاي لازم  براي انجام مطالعات و جذب سرمايه گذار در اين بخش صورت پذيرفت.
  قابل ذكر است پرورش ماهي در دريا به عنوان يكي از محورهاي مهم توسعه آبزي پروري در جهان شناخته شده است و با توجه به محدوديت هاي منابع آب شيرين در ايران، توسعه پرورش ماهي در قفس و استفاده از آب دريا مي تواند به عنوان بهترين گزينه براي ارتقاي اين صنعت باشد.
در اين بازديد همچنين ضمن بررسي مسايل و مشكلات موجود در بنادر صيادي استان و احصاي ظرفيت‌هاي سرمايه گذاري در اين بنادر، ميزان آسيب هاي وارده به موج شكنهاي مردمي در طوفانهاي اخير هم مورد ارزيابي قرار گرفت. 

روابط عمومي اداره كل شيلات استان سيستان و بلوچستان

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)