امروز : چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/04

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

11:53 AM 1400/06/02 تعداد بازدید: 119
محمد شهلي بر مدير كل شيلات استان همزمان با فرا رسيدن هفته دولت اين ايام را به همه دولت مردان و كارمندان خدوم و متعهد استان خصوصا اداره كل شيلات استان تبريك گفت.

به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات استان سيستان و بلوچستان، متن پيام مديركل شيلات استان به شرح ذيل است:

  هفته دولت يادآور فداكاري‏ هاي فرزندان پاك نهاد و گرانقدر انقلاب و احيا كننده روزهاي پرشور خدمتگزاري، شهيدان بزرگ، رجايي و باهنر است.
تاريخ ايران اسلامي همواره شاهد ايثارگري ها و از خود گذشتگي هاي دليرمرداني بوده كه غير از خدا هيچ نمي ديده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلاي انقلاب اسلامي بوده است.
بي‌ترديد در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري سال " توليد، پشتيباني ها و مانع‌زدايي ها" نامگذاري شد، فرصتي است براي مسئولان و مديران تا با سرمشق قرار دادن و تأسي از ويژگي‌هاي والاي اخلاقي و راه و منش اين شهداي گرانقدر دولت در راستاي سربلندي و عزت ايران اسلامي و منويات مقام معظم رهبري گام بردارند.

  اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي والامقام دولت و بويژه شهيدان رجايي و باهنر ، هفته دولت و روز كارمند را به همه دولت مردان و كارمندان خدوم و متعهد و بويژه همكاران خودم در اداره كل شيلات استان تبريك عرض نموده و توفيق بيش از پيش همگان را در راستاي خدمتگزاري به مردم عزيز و شريف استان را از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.   

محمد شهلي بر
مديركل شيلات استان سيستان و بلوچستان

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)